Garanție și returnări

Cumpărătorul are dreptul de a solicita servicii de garanție pentru bunurile achiziționate pe toată perioada de garanție, stabilită de vânzător la adresa centrului de service, specificată în cardul de garanție primit la vânzare. Serviciul de garanție va fi asigurat în conformitate cu cardul de garanție, în cazul în care se constată defecte care nu se datorează culpei utilizatorului. Printre alte motive de refuz al serviciului de garanție se pot număra următoarele:
  • reparații la bunurile utilizate în alte scopuri și condiții decât cele specificate în regulamentele de exploatare;
  • înlocuire de consumabile;
  • instalarea de dispozitive suplimentare care nu sunt incluse în produs la momentul achiziției.

Termeni și condiții pentru returnarea bunurilor care nu sunt defecte

În termen de 14 zile de la data cumpărării, Consumatorul are dreptul de a schimba bunul de calitate corespunzătoare cu unul similar, dacă bunul nu este adecvat din punct de vedere al formei, dimensiunii, modei, mărimii, culorii sau din alte motive nu poate fi utilizat în scopul pentru care a fost destinat, cu recalcularea corespunzătoare în cazul diferenței de preț. În cazul în care produsul solicitat pentru schimb nu este disponibil, consumatorul are dreptul de a returna produsul și de a primi o rambursare. Un schimb sau o returnare de produse este permisă numai în următoarele condiții:
  • produsul nu a fost folosit;
  • nu și-a pierdut capacitatea de funcționare;
  • produsul trebuie să fie complet, cu toate ambalajele și autocolantele intacte, nedeteriorat și însoțit de o chitanță care să confirme achiziția.

Condiții pentru returnarea produselor cu defecte de fabrică

Cumpărătorul poate solicita returnarea bunurilor dacă sunt defecte, în termen de 14 zile de la data achiziției. Marfa este supusă diagnosticării și în conformitate cu rezultatele acesteia:
  • În cazul în care se confirmă un defect de fabrică, produsul este acceptat pentru returnare sau schimb.
  • în cazul în care se confirmă defectul mărfii din vina cumpărătorului – marfa nu se returnează/schimbă.
Bunurile sunt acceptate pentru returnare numai cu toate ambalajele și autocolantele intacte și cu chitanța de cumpărare furnizată. Metoda de returnare este următoarea: Cumpărătorul returnează marfa cu prezentarea chitanței de plată sau a documentelor care confirmă plata mărfii, la punctul de retur al mărfii, la adresa: Petru Rareș nr. 62, Chișinău